Sunday, November 04, 2007

शुभ-दिपावली {तिहार}-२०६४ को हार्दिक शुभकामना!!!

1}-नेपालीहरुको दोश्रो महान् चाड शुभ दिपावली -२०६४ को शुभ आगमनमा ,सुबर्णखाल गाबिसमा मेरा सम्पूर्ण खनाल परिवारहरु एवम संसारको जुन सुकै ठाउ म रहनु हुने सम्पुर्ण, आदर्णिय दाजु भाई तथा दिदी बहिनीहरुमा हार्दीक् मङ्गलमय शुभकामना। केशव खनाल,सुबर्णखल्-३,अर्घाखाँची-२ ,हाल ईन्डिया लुधियाना

2}-शुभ-दिपावली तथा भाई-तिहार २०६४ को हार्दिक शुभकामना!!! यस बर्षको भाई तिहारमा चेली रानीहरुको मखमली, सयपत्री फूलको माला र सप्तरङी टीकाले माईती राजाहरुको हरेक पाईलाहरु सफलताले चुमोस । श्रद्धेय बिद्वान पाठक बर्ग सन्सारभर छरिएर रहनु भएका आफन्त तथा मित्रजनहरुमा भाई-तिहार २०६४ को सुखद उपलक्ष्यमा सुख, समृद्धि, सु-स्वास्थ्य एवं प्रगतिका लागि हार्दिक मंगलमय शुभकामना,Narayan Singh Poudel,Dhatiwang-2 Ninukharka,Hal Bangalore in South India.

3} SANDHIKHARKA MA BASNU HUNA KAMALA BHUSHAL(DIDI)LAI MERO NAMASKAR,HAPPY TIHAR-2064. RAMESH FULLEL,MARENG -8,LEDIKATE NEAR DEURALIHAL NEW DELHI.



4}- Ma Netru Gaire Mumbai andheri west, yo 2064 sal ko dipawali ko sukhad upalakshya ma sampurna nepal Arghakhanchi Nuwacot—4,chyuramati takura ma rahni buba Daveram Gaire, Aama Manakala Gaire ,chhora Gaurav srimati Manju Gaire bhai Bhupa Narayan gaire Bahini Bamla, Sita Sarada Gaire, Muntira Bhauju Jalapa ,Tulsera, Santa, Rejina Gaire, Thuleaama Kishor,Ramesh, Dana Gaire, Kanchi Aama ,Kachha Buba Hare Ramu Gaire ,Mama Bhogaraga Rijal, Maiju ra merohajur Buba -Aama ra bhai Bahini, sathai Basant Gaire, Thakur Gaire, Delhi ma rahane Thakur Gaire ,Krishna Gaire bhanja-bhanji ma sabai lai happy dipawali ko mangal-maya subhakamana chha ? NETRU GAIRE Tele No–09867225540, E-mail gairenetru@yahoo.co.in gairenetru@hotmail.com.

5} MERA HANSAPUR-8 BASNE DAJU BHAUJU CHHORI,ANI PUJYANIA AAMA MA DEEPAWALI KO UPALAKSHYA MA,MANGALMAYA SHUBHAKAMANA.AND,MERA MALAI CHINNUHUNE SAMPURNA SATHIHARU MA PANI DEEPAWALI KO HARDIK MANGALMAYA SHUBHAKAMANA.CHHA.THANK U.RAMUKHANAL HANSAPUR-8,BAMRUK ARUPATA,E-mail-ramukhanal@rediffmail.com